KURUMUMUZUN
SÖZLEŞMELİ MÜHENDİS, BÜRO PERSONELİ VE DESTEK PERSONELİ POZİSYONUNA YERLEŞEN
YEDEK ADAYLARDAN İSTENİLEN BELGELER
Genel Müdürlüğümüz
merkez ve taşra teşkilatına 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesi
kapsamında istihdam edilmek üzere mühendis, büro personeli ve destek personeli
(Temizlik) sözleşmeli pozisyonlara yedek olarak yerleşen adayların aşağıda yer
alan atamaya esas evraklarını 27.09.2024 tarihi mesai bitimine kadar bir
dilekçe ekinde Genel Müdürlüğümüz Personel Dairesi Başkanlığı’na veya
kendilerine en yakın Bölge Müdürlüklerimize elden teslim veya posta yoluyla
göndermeleri gerekmektedir.
Atanmaya ilişkin
haklarından kesin olarak feragat eden adaylar, feragat dilekçelerini Genel
Müdürlüğümüz Personel Dairesi Başkanlığı’na veya kendilerine en yakın Bölge
Müdürlüklerimize elden teslim etmeleri veya posta yoluyla göndermeleri
gerekmektedir. Örnek feragat dilekçesi için Tıklayınız...
Yerleştirildiği
kadroların nitelik ve şartlarını taşıdığı halde istenilen belgeleri süresi
içerisinde teslim etmeyenler ile ataması yapılanlardan belirlenen süre
içerisinde göreve başlamayan veya feragat eden adaylar göreve başlatılmayacak,
bu adayların yerine yedek listesinde yer alan adayların atamaları
gerçekleştirilecektir. İlan edilen kadrolara atamaya hak kazananların
atamaya esas belgeleri kontrol edilecek, atama için öngörülen nitelikleri taşımayan
adaylar ile yanlış, yanıltıcı veya yalan beyanda bulunmuş olanların atama
işlemleri yapılmayacaktır. Bu kişilerin atamaları yapılsa dahi atama işlemleri
iptal edilecektir. Bu duyuru tebligat yerine geçecek olup ayrıca yazılı bir
tebligat yapılmayacaktır.
İlan olunur.
A) MÜHENDİS
ve BÜRO PERSONELİ POZİSYONUNA YERLEŞENLERDEN İSTENİLEN BELGELER
1-
e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu mezun
belgesi veya diploma/ geçici mezuniyet belgesinin
aslı veya noter tasdikli örneği.
2- e-Devlet üzerinden
alınacak barkodlu adli sicil kayıt belgesi.
3- Türkiye Cumhuriyeti Nüfus Cüzdanı veya T.C.
Kimlik Kartı fotokopisi (önlü-arkalı)
4- Erkek adaylar için e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu askerlik
durum belgesi. (Askerlik hizmetini tamamlamış olanların askerlik durum
belgesinde sevk ve terhis tarihinin bulunması gerekmektedir.)
Halen
askerlik görevinde bulunan adaylar muhtemel terhis tarihlerini içerir bir
dilekçeyi Genel Müdürlüğümüz Personel Dairesi Başkanlığı’na göndermeleri gerekmektedir. Bu adaylar terhis
tarihinden itibaren 30 gün içinde Genel Müdürlüğümüz Personel
Dairesi Başkanlığı’na veya kendilerine en yakın Bölge Müdürlüklerimize istenilen belgelerle birlikte başvurmaları
halinde atama işlemleri gerçekleştirilecektir.
5- 2
adet vesikalık fotoğraf.
6- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu yerleşim
yeri belgesi.
7- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavı Sonuç
Belgesi. (İnternet Çıktısı)
8- Seyahate ve arazi
şartlarında çalışmaya engeli olmadığına dair yazılı beyan için Tıklayınız...
9-
Kamu kurum ve kuruluşlarında 4/B sözleşmeli personel pozisyonlarında görev
yapmakta iken kurumlarınca sözleşmesi feshedilen ya da sözleşmesini tek taraflı
fesheden adayların, 1 (bir) yıllık bekleme süresini doldurduklarını
belgelemeleri için görev yaptıkları eski kurumlarından alınmış onaylı hizmet
belgesi ile Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek-1 inci
maddesinin dördüncü fıkrasının (a), (b) ve (c) bentlerinde yer alan istisnai
durumları varsa ayrıldıkları kurumlarından alınmış bu duruma ilişkin belge.
10- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu sigorta
hizmet döküm belgesi.(Bu belgede işyeri unvan listesinin bulunması
gerekmektedir.)
11-
Kariyer Kapısı’ndan alınacak yerleştirme sonuç belgesi.
B) DESTEK
PERSONELİ (TEMİZLİK) POZİSYONUNA YERLEŞENLERDEN İSTENİLEN BELGELER
1-
e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu mezun
belgesi veya diploma/ geçici mezuniyet belgesinin
aslı veya noter tasdikli örneği.
2- e-Devlet
üzerinden alınacak barkodlu adli sicil kayıt belgesi.
3- Türkiye Cumhuriyeti Nüfus Cüzdanı veya T.C.
Kimlik Kartı fotokopisi (önlü-arkalı)
4- Erkek adaylar için e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu askerlik
durum belgesi. (Askerlik hizmetini tamamlamış olanların askerlik durum
belgesinde sevk ve terhis tarihinin bulunması gerekmektedir.)
Halen
askerlik görevinde bulunan adaylar muhtemel terhis tarihlerini içerir bir
dilekçeyi Genel Müdürlüğümüz Personel Dairesi Başkanlığı’na göndermeleri gerekmektedir. Bu adaylar terhis
tarihinden itibaren 30 gün içinde Genel Müdürlüğümüz Personel
Dairesi Başkanlığı’na veya kendilerine en yakın Bölge Müdürlüklerimize istenilen belgelerle birlikte başvurmaları
halinde atama işlemleri gerçekleştirilecektir.
5- 2
adet vesikalık fotoğraf.
6- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu yerleşim
yeri belgesi.
7- 2022
yılı Kamu Personeli Seçme Sınavı Sonuç Belgesi. (İnternet Çıktısı)
8- Sağlık
Bakanlığına bağlı tam teşekküllü Hastanelerden alınacak "Bulaşıcı
hastalığı ile temizlik görevini devamlı yapmasına engel olabilecek hastalık ve
benzeri engelleri bulunmamaktadır." ibareli raporun aslı.
9- Gece ve gündüz, iç
ve dış mekânlarda vardiyalı sistemde çalışmaya engel durumu olmadığına
dair yazılı beyan için Tıklayınız...
10- a) İlanın
yayımlanmasından önce (11.01.2023 tarihinden önce) özel sektörde temizlik
işlerinde çalışmış olduğunu e-Devlet üzerinden
alınacak barkodlu sigorta hizmet dökümü belgesi ile
kanıtlayamayan adayların çalıştığı işyerinden alacakları çalışma belgesinin
aslını (işyeri başlıklı, imza ve kaşeli) ibraz etmesi gerekmektedir.
b)
İlanın yayımlanmasından önce(11.01.2023 tarihinden önce) herhangi bir kamu
kurumunda, temizlik işlerinde çalışmış olduğunu gösterir belgenin aslını
(işyeri başlıklı, imza ve kaşeli) ibraz etmesi gerekmektedir.
11-
Kamu kurum ve kuruluşlarında 4/B sözleşmeli personel pozisyonlarında görev yapmakta
iken kurumlarınca sözleşmesi feshedilen ya da sözleşmesini tek taraflı fesheden
adayların, 1 (bir) yıllık bekleme süresini doldurduklarını belgelemeleri için
görev yaptıkları eski kurumlarından alınmış onaylı hizmet belgesi ile
Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek-1 inci maddesinin
dördüncü fıkrasının (a), (b) ve (c) bentlerinde yer alan istisnai durumları
varsa ayrıldıkları kurumlarından alınmış bu duruma ilişkin belge.
12- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu sigorta
hizmet döküm belgesi.(Bu belgede işyeri unvan listesinin bulunması
gerekmektedir.)
13-
Kariyer Kapısı’ndan alınacak yerleştirme sonuç belgesi.