1273 SÖZLEŞMELİ PERSONEL POZİSYONLARI İÇİN YERLEŞEN 8. YEDEK ADAYDAN İSTENİLEN BELGELER

26.12.2024 / Gösterim Sayısı : 680 / Arşiv

KURUMUMUZUN SÖZLEŞMELİ MÜHENDİS POZİSYONUNA YERLEŞEN YEDEK ADAYDAN İSTENİLEN BELGELER

Genel Müdürlüğümüz merkez ve taşra teşkilatına 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesi kapsamında istihdam edilmek üzere sözleşmeli mühendis, büro personeli, destek personeli ve koruma ve güvenlik görevlisi pozisyonlarına bugüne kadar yapılan yedek yerleştirmesi neticesinde sadece Adana 6. Bölge Müdürlüğü emrine 1 (bir) adet inşaat mühendisi açık kalması sebebiyle yapılan 8. yedek yerleştirmesinde yerleşen adayın aşağıda yer alan atamaya esas evraklarını 06.01.2025 tarihi mesai bitimine kadar bir dilekçe ekinde Genel Müdürlüğümüz Personel Dairesi Başkanlığı’na veya kendine en yakın Bölge Müdürlüklerimize elden teslim veya posta yoluyla göndermesi gerekmektedir.

Atanmaya ilişkin haklarından kesin olarak feragat eden adayın, feragat dilekçesini Genel Müdürlüğümüz Personel Dairesi Başkanlığı’na veya kendisine en yakın Bölge Müdürlüklerimize elden teslim etmesi veya posta yoluyla göndermesi gerekmektedir. Örnek feragat dilekçesi için Tıklayınız...

Yerleştirildiği kadroların nitelik ve şartlarını taşıdığı halde istenilen belgeleri süresi içerisinde teslim etmeyenler ile ataması yapılanlardan belirlenen süre içerisinde göreve başlamayan veya feragat eden adaylar göreve başlatılmayacak, bu adayların yerine yedek listesinde yer alan adayların atamaları gerçekleştirilecektir. İlan edilen kadrolara atamaya hak kazananların atamaya esas belgeleri kontrol edilecek, atama için öngörülen nitelikleri taşımayan adaylar ile yanlış, yanıltıcı veya yalan beyanda bulunmuş olanların atama işlemleri yapılmayacaktır. Bu kişilerin atamaları yapılsa dahi atama işlemleri iptal edilecektir. Bu duyuru tebligat yerine geçecek olup ayrıca yazılı bir tebligat yapılmayacaktır.

İlan olunur.

 

A)    MÜHENDİS POZİSYONUNA YERLEŞENLERDEN İSTENİLEN BELGELER

1- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu mezun belgesi veya diploma/ geçici mezuniyet belgesinin aslı veya noter tasdikli örneği.

2- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu adli sicil kayıt belgesi.

3- Türkiye Cumhuriyeti Nüfus Cüzdanı veya T.C. Kimlik Kartı fotokopisi (önlü-arkalı)

4- Erkek adaylar için e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu askerlik durum belgesi. (Askerlik hizmetini tamamlamış olanların askerlik durum belgesinde sevk ve terhis tarihinin bulunması gerekmektedir.)

Halen askerlik görevinde bulunan adaylar muhtemel terhis tarihlerini içerir bir dilekçeyi Genel Müdürlüğümüz Personel Dairesi Başkanlığı’na göndermeleri gerekmektedir. Bu adaylar terhis tarihinden itibaren 30 gün içinde Genel Müdürlüğümüz Personel Dairesi Başkanlığı’na veya kendilerine en yakın Bölge Müdürlüklerimize istenilen belgelerle birlikte başvurmaları halinde atama işlemleri gerçekleştirilecektir.

5- 2 adet vesikalık fotoğraf.

6- e-Devlet üzerinden alınacak  barkodlu  yerleşim yeri belgesi.

7- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavı Sonuç Belgesi. (İnternet Çıktısı)

8- Seyahate ve arazi şartlarında çalışmaya engeli olmadığına dair yazılı beyan için Tıklayınız...

9- Kamu kurum ve kuruluşlarında 4/B sözleşmeli personel pozisyonlarında görev yapmakta iken kurumlarınca sözleşmesi feshedilen ya da sözleşmesini tek taraflı fesheden adayların, 1 (bir) yıllık bekleme süresini doldurduklarını belgelemeleri için görev yaptıkları eski kurumlarından alınmış onaylı hizmet belgesi ile Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek-1 inci maddesinin dördüncü fıkrasının (a), (b) ve (c) bentlerinde yer alan istisnai durumları varsa ayrıldıkları kurumlarından alınmış bu duruma ilişkin belge.

10- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu sigorta hizmet döküm belgesi.(Bu belgede işyeri unvan listesinin bulunması gerekmektedir.)

11- Kariyer Kapısı’ndan alınacak yerleştirme sonuç belgesi.